Опис Лодочний мотор Mercury F9.9 ELPT CT
Передпродажна підготовка включена у вартість двигуна!
Система електронного запалення CDI завдяки регулятору випередження запалення гарантує стабільно високу напругу, що забезпечує набагато впевненіший старт і економію палива, зберігаючи високу надійність, простоту в обслуговуванні та високі характеристики. Три позиції регулювання кута нахилу мотора і позиція для мілководдя дозволяють впевнено почуватися в різних умовах складності зони водоймища, підбираючи найбільш оптимальне положення. Потужний генератор, що встановлюється на ці мотори, дозволяє перезаряджати акумуляторні батареї та живити інше обладнання. Посилений вантажний редуктор нового покоління Command Thrust дозволяє використовувати цей двигун на більш важких суднах.
Система попереджувальної сигналізації сповістить про низький тиск масла, перегрівання двигуна і перевищення граничних оборотів.
Верхня частина:
1. 2 циліндри в ряд
2. Система охолодження водою із термостатом
3. Електронна система запалювання з корекцією випередження
4. Сигналізація на низький тиск олії
5. Захист від перевищення макс. числа оборотів
6. Throttle only – механізм блокування включення передач
7. Ручна система підсмоктування з автоматичним відкриттям дросельної заслінки
8. Механічний стартер зі зворотною пружиною
9. Система попередньої проливки паливної системи
10. Електричний запуск
Середня секція:
1. Легкий доступ до зливу олії
2. Система закріплення двигуна у вертикальному положенні
3. 5 позицій регулювання диферента + позиція для мілководдя
4. Складаний румпель
5. Управління дросельною заслінкою та перемиканням передач на румпелі
6. Механізм регулювання кермової напруги
7. Рукоятка румпеля гумова
8. Передачі: передня-нейтраль-задня
9. Збалансована ручка для перенесення
10. Автоматичне блокування підвіски для заднього ходу
11. Механізм регулювання зусилля відкриття дросельної заслінки
12. Автоматичний сходовий механізм нахилу
Нижній блок:
1. У комплекті гребний гвинт
2. Вихлоп через гребний гвинт
3. Шлицеве з'єднання з гребним гвинтом