Опис Лодочний мотор Mercury F40E GA EFI
Передпродажна підготовка включена у вартість двигуна!
Човновий мотор Mercury F 40 E GA EFI з прямим упорскуванням палива (інжектор), дейдвудом стандартної довжини, дистанційним керуванням та електричним запуском. Низький рівень емісії та шуму. Мотор підходить для алюмінієвих човнів завдовжки 4.8 – 5.4 метра або надувних човнів завдовжки 4 – 5 метрів. Ручна тримм-система із пневмоциліндром. Система запалювання у даної моделі, керована комп'ютером, використовує модуль цифрового електронного контролю і дозволяє запустити мотор з чверті обороту. Мотори мають легкий запуск, кращу паливну економічність і бездимну роботу. Мотори Mercury відповідають екологічним вимогам ЕРА 2006 року та стандарту "Три Зірки" за класифікацією CARB 2008 року (моделі EFI). Впускний трубопровід з композитних матеріалів, армованих поліамідним волокном, має набагато меншу вагу, завдяки чому досягається більша пропускна спроможність колектора, великі крутний момент і потужність. (Моделі EFI).
Багатофункціональний румпель забезпечує кермо, управління дроселем, регулювання опору дроселя, а також зупинку мотора, що винятково зручно під час тролінгу та причалювання. Ці двигуни також оснащені відмінною віброізоляцією, і тому навіть при тривалому русі Ви не відчуєте втоми. Завдяки сумісності із системою SmartCraft, що відображає повну інформацію про параметри роботи та технічний стан двигуна, управляти Mercury F40 EFI може навіть непідготовлена людина. Якщо через неуважність або недосвідченість власника якийсь із параметрів перевищить норму, електронний контрольний блок ECM555 видасть попереджувальний сигнал, а потім відкоригує режим роботи мотора. Усі двигуни обладнані генераторами потужністю 223 Вт. Система охолодження має термостат і регулятор тиску, що підтримують стабільний температурний режим роботи двигуна. Паливна система також має рідинне охолодження, що запобігає закипанню бензину та утворенню парових пробок, що призводять до перебоїв у роботі моторів. Вихлоп здійснюється через маточину гвинта, а конструкція підвіски має дистанційне регулювання нахилу. Мотори поставляються зі стандартним (381 мм) та довгим (508 мм) дейдвудом. До стандартної комплектації всіх двигунів входить кнопка аварійної зупинки. Двигуни серії економічні. Витрата палива приблизно на 40% нижче, ніж у аналогічних класу потужності двотактних карбюраторних моделей і на 20% нижче, ніж у двотактних з прямим упорскуванням.