Опис Лодочний мотор Mercury F30ML GA EFI
Передпродажна підготовка включена у вартість двигуна!
Новинка 2006 року модельного року. Цей двигун є продовженням серії Mercury F 25 . У ньому використаний той же силовий агрегат, що тільки вже працює на повну потужність і видає не 25 а 30 к.с. Це перший інжекторний мотор у такій малій потужності ще й з можливістю ручного старту, що раніше для інжекторів було неможливо. Переваги інжекторних двигунів над карбюраторними добре відомі автомобілістам. Коротко - краща динаміка розгону, менше споживання у всьому діапазоні навантажень, стабільніша і тихіша робота двигуна. Часто чуємо твердження: інжетор - нісенітниця т.к. дуже чутливий до палива, забивається засмічується та ін. На жаль це думка людей, які так і не відійшли від керування автомобілем Жигулі і, як і раніше, вважають його кращим. Весь автомобільний світ уже років 10 не використовує карбюратор і як машини їздять навіть на нашому бензині.
Літери GA у назві моделі говорять про наявність амортизаторів підйому. Це дешева, проста і дуже надійна систем. Працює за принципом зведеної пружини. Підйом мотора з води здійснюється вручну, при цьому підняти мотор вагою 78 кг так само просто, як і звичайний двотактник вагою 25 кг.
Човновий мотор Mercury F 30 ML GA EFI оснащений системою електронного упорскування палива - вперше в індустрії здійснено випуск моделі чотиритактного мотора EFI з ручним запуском без акумуляторної батареї. Особливістю системи запалення цієї моделі є цифровий контролер ECM 555, що забезпечує найкращий спосіб керування двигуном. Впускний трубопровід, виготовлений з композитних матеріалів, армованих поліамідним волокном, має набагато меншу вагу, завдяки чому досягається більша пропускна спроможність колектора, великі моменти, що крутять, і потужність.