Опис Човновий двигун Honda BF 60 LRTU
Honda BF 60 LRTU - це чотиритактний трициліндровий рядний двигун об'ємом 998 см.куб., обладнаний водяним охолодженням, електричним стартером та дистанційним керуванням.
У 2010 році компанія Honda представила новий двигун Honda BF 60 LRTU, який доповнює лінійку підвісних човнових двигунів середньої потужності і максимально втілює технології Хонда. Новий 3-циліндровий двигун з водяним охолодженням відрізняється невеликою вагою, потужним прискоренням, економічністю та низьким рівнем шуму.
Honda BF60 – перший мотор Honda, сумісний зі стандартом NMEA2000. Це дозволяє підключати до двигуна необмежену кількість морських електронних приладів, таких як плотери, ехолоти та інше навігаційне обладнання. Крім цього, BF 60 має надзвичайну маневреність (найменший у класі радіус повороту), а так само можливістю змінювати оберти на малому ходу з кроком 50 об/хв., що безсумнівно припаде до душі завзятим рибалкам. Цей двигун підходить для невеликих RIB-ів, може встановлюватися як на рибальські, так і на човни.
Човновий двигун Honda BF60 LRTU сконструйований на трициліндровому блоці циліндрів об'ємом 998 куб. з одним розподільчим валом над блоком циліндрів - компанія ГРМ SOHC (Single Over Head Cam). Незважаючи на один розподільний вал, кожен циліндр обслуговують чотири клапани. Звичайно, всі нові розробки Honda використовуються в конструкції двигуна.
За подачу палива в камери згоряння мотора Хонда BF 60 LRTU відповідає система PGM-FI (Programmed Fuel Injection - програмна інжекторна система впуску), що є, по суті, багатоточковою послідовною електронною інжекторною системою. Система розподіляє з точністю розраховану кількість палива у кожну камеру згоряння з урахуванням режимної навантаженості двигуна.
Мікропроцесорний модуль ECU системи PGM-FI збирає інформацію з датчиків, розміщених у відповідальних вузлах двигуна для коригування пропорції повітря/толиво. Полегшена конструкція впускного повітряного патрубка виробництва компанії Mikuni, складається з довгих підводних каналів, що дозволяють додатково збільшувати момент, що крутить, на низьких оборотах.
Ще одна технологія, яка використовується на човновому двигуні Хонда BF60 – це технологія роботи двигуна на збідненій суміші – Lean Burn Control. Дана технологія дозволяє збільшити ефективність згоряння палива за рахунок подачі камери згоряння збідненої паливом суміші. Як завжди, елементом зворотного зв'язку системи є датчик кисню, за допомогою якого модуль управління ECU виробляє всі розрахунки, пов'язані зі збідненням паливної суміші. Згоряння відбувається на суміші з пропорцією повітря/бензин від 14,7/1 до 18/1 замість розрахункових 14,7/1. Таким чином, витрата палива на крейсерських швидкостях знижується на понад 20%.
Пропонуємо вам спеціальний спосіб покриття корпусу двигуна, який розробила компанія Honda:
Відмінні риси човнового двигуна Honda BF 60 LRTU:
- Зроблено в Японії
- Швидке прискорення.
- Система BLAST від Honda - високий момент, що крутить, на низьких оборотах, додаткова потужність при розгоні.
- Система ECOmo від Honda – неперевершена економічність; перевершує всесвітні положення у сфері екологічності.
- Найлегший та компактний у своєму класі.
- Надзвичайно маневрений (найменший у класі радіус повороту - 7 метрів).
- Підтримує стандарт NMEA2000.
- Генератор із водяним охолодженням до 22А (на моделі BF 60 Power Thrust).
- Функція "Змінна швидкість тролінгу", що налаштовується, дистанційно, швидкість тролінгу.
- Двигун відповідає жорстким стандартам екологічності та рівня шуму RCD.