Кошик
Ваш кошик порожній :(
Це не коли не пізно виправити :)

Човновий електродвигун Fisher 55

Новинка
Код: 22589
Артикул: Fisher 55
Виробник: Fisher
В наявності
9948.00грн.
Характеристики
Переглянути все
Доставка
Доставка
«Новою поштою» по Україні (на відділення до 30 кг) — Безкоштовно від 5000 грн* Самовивіз із магазину у м. Дніпро: ** * Великогабаритні товари, об'ємна вага яких перевищує 30 кг (плавзасоби: каяки, байдарки, катамарани, велосипеди, меблі та подібні), а також товари, куплені за акцією, відправляються за рахунок покупця, незалежно від суми замовлення. ** Після уточнення наявності нашим менеджером.
Гарантія
Гарантія
оригінальна продукція від офіційного представника; Гарантійне та післягарантійне обслуговування; Повернення та обмін протягом 14 днів; Сертифікати якості.
Оплата
Оплата
Готівкою при отриманні (для самовивезення); На карту ПриватБанку через додаток Privat24 (+% комісії банку); Через касу чи термінал самообслуговування ПриватБанк; Післяплатою (комісія 20 грн +2% від суми замовлення).

Опис Човновий електродвигун Fisher 55

Човновий електромотор Fisher 55 призначений для встановлення на надувні, пластикові та алюмінієві човни з навісним або стаціонарним транцем. Він розрахований на човни масою до 1200 кг і довжиною до 5,5 метрів і може виступати в ролі основного, допоміжного або тролінгового двигуна. Завдяки відсутності вихлопних газів та низькому рівню шуму, даний агрегат чудово підходить для риболовлі, полювання та комфортного відпочинку на воді.

 

Призначення

Він призначений для експлуатації в морській та прісній воді. Його стійка підходить для монтажу на човнах із навісним або стаціонарним транцем висотою 381 або 508 мм. Цей двигун може використовуватися як основний тяговий для човнів вагою до 1,2 тонн і довжиною до 5,5 метрів, а також як допоміжний пристрій для точного маневрування. Особливе застосування - тролінгова рибалка, де безшумна робота та стабільна підтримка швидкості мають першорядне значення. Крім того, він підходить для встановлення на водні велосипеди.

 

Переваги моделі

Модель має цілу низку переваг, серед яких варто виділити високу економічність - мотор не вимагає бензину та мастильних матеріалів, що суттєво знижує витрати на експлуатацію. Ціна пристрою при цьому залишається демократичною, що робить його доступним для широкого кола користувачів. Якість складання та застосовуваних матеріалів – композитного склопластику та алюмінію – гарантують довговічність та надійність. Також варто відзначити екологічну безпеку: відсутність розливів палива та олії виключає забруднення водойм. Завдяки невеликій масі його легко транспортувати та встановлювати. Агрегат запускається практично миттєво, гвинт відразу починає обертатися і швидко набирає обертів. Телескопічний румпель дозволяє регулювати довжину рукояті для максимальної зручності керування. Індикатор заряду акумулятора допомагає контролювати рівень енергії та уникати глибокого розряду батареї. Встановлення та обслуговування відрізняються простотою та не потребують спеціальних інструментів.

Електродвигун Фішер із графітовими щітками укладений у міцний корпус із литого алюмінію, стійкий до корозії. Під час експлуатації двигун занурений у воду, що забезпечує ефективне охолодження і запобігає перегріву, навіть при тривалій роботі на максимальному навантаженні. Прямий привід гребного гвинта без редуктора підвищує надійність вузла.

 

Головний блок

Керуюча електроніка розташована у верхній частині електродвигуна для човна та надійно захищена пластиковим корпусом, який не тільки захищає від вологи та пилу, але й стійкий до ультрафіолетового випромінювання. Глянсова чорна поверхня корпусу виглядає сучасно та стильно.

 

Румпель

Телескопічний румпель виконаний з удароміцного ABS-пластику і має гумові накладки з рифленням для зручності управління, навіть якщо руки вологі. Довжина рукояті варіюється від 18 см у складеному вигляді до 30 см у розкладеному. Положення "Нуль" вимикає двигун, передні передачі позначені англійським словом "Forward", задні - "Reverse". Перемикання відбувається з виразним клацанням, що забезпечує чітке фіксування потрібної передачі.

 

Стійка

Стійка виготовлена ​​з міцного композитного склопластику, що поєднує легкість та високу міцність. Вона здатна витримувати значні навантаження, що виникають під час руху човна, і навіть випадкові удари об дно водойми. Усередині стійки проходять дроти, що передають живлення від головного блоку до електродвигуна. Місце з'єднання стійки з корпусом герметично, що унеможливлює попадання води всередину обмоток. Для пересування по мілководних ділянках стійку можна підняти, послабивши муфту і встановивши її на потрібній висоті, після чого зафіксувати гвинтом-баранчиком. В екстрених випадках двигун можна підняти вручну разом зі стійкою, не розкручуючи муфту, щоб уникнути пошкодження гвинта.

 

Блок кріплення

Кріплення до транца складається з двох струбцин з корпусами з посиленого нейлону, стійкого до стирання та механічних навантажень. Притискні гвинти обладнані металевими шайбами ​​для рівномірного розподілу тиску та запобігання пошкодженню транця. Установка не потребує використання інструментів і займає лише кілька хвилин. Механізм нахилу стійки дозволяє зафіксувати агрегат в одному з десяти положень з кроком 10 градусів - від вертикального до горизонтального. Це допомагає підняти двигун під час стоянки або очищення гвинта, а також нахилити його під час руху по мілководді, щоб захистити гребний гвинт від пошкоджень. Важливо пам'ятати, що на відміну від бензинових двигунів електромотор можна повністю підняти з води під час роботи без ризику поломки. Для зручності керування передбачено регулювання зусилля повороту стійки, що дозволяє зберігати курс без необхідності постійного утримання керма. При маневруванні притискний гвинт послаблюють для вільного повороту.

 

Технічні характеристики

Фішер 55 оснащений вісьмома передачами - п'ятьма передніми та трьома задніми, кожна з яких має свої значення струму, потужності та тяги. На максимальній п'ятій передачі тягове зусилля досягає 55 lbs (близько 25 кг), швидкість обертання гребного гвинта - 1250 обертів на хвилину, сила струму - 52 ампера, а потужність - 624 Вт. Для живлення використовується 12-вольтовий тяговий акумулятор типу GEL або AGM з ємністю, що рекомендується, не менше 150 А*год, що забезпечує до трьох годин роботи на максимальній швидкості. Довжина стійки становить 92 см, повна висота – 123 см, а вага – 9 кг. Робочий шум не перевищує 50 дБ.

 

Гвинт

В комплект входить трилопатевий гребний гвинт із удароміцного пластику, а також монтажний набір із ключем, шпонкою, шайбою та гайкою. Монтаж гвинта простий: шпонка вставляється в паз на валу, гвинт насаджується на вал так, щоб шпонка потрапила у відповідні пази, потім фіксується шайбою та гайкою. Конструкція гвинта дозволяє амортизувати удари об дно - лопаті пружин і відновлюють форму після легких зіткнень, що знижує навантаження на двигун і продовжує термін служби. При сильних ударах лопаті можуть пошкодитися, проте їх заміна обходиться значно дешевше за ремонт електромотору Fisher 55. Кіль на корпусі додатково захищає гвинт від пошкоджень.

 

Індикатор заряду

На верхній поверхні головного блоку розміщений індикатор рівня заряду акумулятора – він нагадує спідометр із колірною індикацією: зелена зона позначає нормальний рівень заряду, червона – низький. Це допоможе уникнути глибокого розряду батареї та продовжити термін служби тягового акумулятора.

 

Особливості експлуатації

При використанні необхідно застосовувати тільки тягові акумулятори (гелеві або AGM), оскільки автомобільні батареї можуть становити небезпеку через можливі розливи електроліту. Рекомендується регулярно контролювати напругу акумулятора, не допускаючи зниження нижче 10,5 В, щоб уникнути глибокого розряду. Акумулятори ємністю 150 А*год важать близько 44 кг, тому для їх транспортування та завантаження човна варто передбачити зручні засоби переміщення. Гелеві та AGM батареї можуть встановлюватись як вертикально, так і горизонтально. Після тривалого простою акумулятор необхідно повністю зарядити, а також заряджати після кожного використання.


Комплектація

У комплект поставки входять сам човновий мотор, трилопатевий гребний гвинт, монтажний набір, пакувальна коробка та докладна інструкція з експлуатації.

Основні характеристики Човновий електродвигун Fisher 55

Вага двигуна, кг   9
Вантажопідйомність, кг   від 1000 до 1250
Кріплення   Горизонтальне; Вертикальне
Країна виробництва   Китай
Місце кріплення   Транцеве
Максимальна вага човна, кг   1200
Максимальне подовження телескопічною рукояткою, см   15
Максимальне тягове зусилля, кг   25
Напруга живлення, Вольт   12
Наявність LED дисплея   Є
Наявність індикатора рівня заряду акумулятора   Є
Область застосування   Прісна вода, Морська вода
Передачі   Вперед - 5, Назад - 3
Регулювання кута нахилу   Є
Регулювання рівня занурення двигуна   Є
Регулювання розходу енергії   Є
Тягове зусилля, кг   від 20 до 25
Управління   Румпельне

Відгуки про Човновий електродвигун Fisher 55

0
5 star-y-icon.svg
0
4 star-y-icon.svg
0
3 star-y-icon.svg
0
2 star-y-icon.svg
0
1 star-y-icon.svg
0

Questions and Answers (FAQ) Човновий електродвигун Fisher 55

icon_callback (056) 720-98-76 icon_email ukraineboat@gmail.com icon_teleg +380956741010 icon_viber +380956741010 icon_whatsapp +380956741010