Опис Човновий двигун Tohatsu MFS30C EPTL
Компанія Tohatsu займається вже більше 80 років розробкою двигунів, і з кожним роком прагнуть зробити свої двигуни більш досконалими, довговічними. Фахівці компанії, перш ніж випустити товар, тестують та перевіряють його. Тому Ви можете бути впевнені у бездоганній японській якості!
При виготовленні моторів човнів Tohatsu використовуються високоякісні матеріали, передові японські інновації, новітні технології, проводяться постійні передпродажні тести, випробування моторів на працездатність, міцність.
Чотирьохтактний підвісний човновий мотор Tohatsu MFS30C EPTL з електрозапуском та дистанційним керуванням обладнаний електронною системою запалювання, яка спільно з подвійною камерою згоряння дозволяє значно економити витрату палива без втрати потужності, особливо на низьких оборотах.
Купити човновий мотор Tohatsu можна для комерційного та приватного використання. Він надійний, довговічний, витривалий, потужний та швидкий. Може довго працювати на високих навантаженнях, які переносить без особливих труднощів.
Такі особливості як герметична система запалювання та електронний комутатор забезпечують швидкий надійний пуск, своєчасне точне запалювання та плавну роботу двигуна навіть за невеликих швидкостей. Човен мотор Тохатсу MFS30C EPTL обладнаний термостатом, який дозволяє утримувати температуру двигуна в безпечних рамках незалежно від навантажень і температури навколишнього середовища.
Купити мотор Тохатсу на човен з пасажиромісткістю в кілька чоловік – правильне рішення. Потужності під капотом вистачить і для екстремального плавання з компанією друзів, і для буксирування лижників або водних атракціонів. Трициліндровий двигун з об'ємом 526 куб. см розвиває потужність 30 коней при 5250-6250 об./хв. Вага підвісного човнового двигуна становить 71 кг, тому носити його, встановлювати на човен і демонтувати потрібно обов'язково з помічником.
Купуючи човновий мотор Tohatsu MFS30C EPTL в комплектації Ви отримуєте електричний стартер, пусковий шнур, шнур аварійного запуску двигуна, система пуску холодного двигуна, генератор змінного струму, випрямляч, гребний гвинт, пульт дистанційного керування, зовнішній паливний бак на 25 л, запас інструментів, посібник користувача. Як додаткові опції можна запропонувати аналоговий трим, аналоговий тахометр.
Переваги:
- випуск відпрацьованих газів через маточину гвинта забезпечує тиху роботу;
- наявність термостата у системі охолодження стабілізує температурний режим;
- водяна помпа з нержавіючої сталі збільшує термін служби двигуна в цілому та підвищує надійність системи охолодження;
- цинкове покриття внутрішніх елементів захищає двигун від корозії;
- паливний бак 25 літрів зі шлангом, фітингами та системою подачі палива;
- новий редуктор з великим передатним числом (26:12/2.17) дозволяє використовувати гвинти з великим кроком;
- електронне упорскування палива;
- цифрова система запалювання (CD) забезпечує простий запуск двигуна;
- генератор великої потужності та випрямляч для зарядки акумуляторної батареї;
- важіль перемикання реверсу знаходиться спереду, що полегшує керування;
- режим «дрібна вода», 6 положень кута нахилу двигуна;
- механізм приводу нахилу двигуна з газовим амортизатором;
- вбудована система промивання прісною водою;
- встановлена система регулювання холостого ходу в трьох діапазонах (850, 950, 1050 об/хв).