Опис Човновий двигун Parsun F20A BMS
Parsun F20A BMS – одна з найпопулярніших моделей серед 20-сильних підвісних двигунів. В його основі лежать перевірені японські технології (аналог Yamaha), що гарантує надійність, а китайське складання робить його доступним за ціною. Більш того, це оновлена та доопрацьована версія Parsun F20BMS, що підкреслює постійне прагнення виробника покращити свою техніку.
Пристрій підходить не тільки для надувних кільових човнів, а й для алюмінієвих катерів довжиною до 4,5 метрів. Головне — враховувати висоту транця, яка має відповідати довжині дейдвуду (381 мм).
Основні переваги
Оптимальне поєднання потужності та ваги. При вазі всього 52 кг він забезпечує впевнену тягу і не потребує особливих зусиль під час транспортування або встановлення.
Ергономіка та простота управління. Всі елементи розміщені зручно, румпель оснащений рельєфною гумовою рукояткою та шкалою обертів, що спрощує маневрування та контроль.
Низький рівень шуму та вібрацій. Спеціальна конструкція системи вихлопу робить роботу тихою та комфортною.
Економічність. Витрата палива на максимальному навантаженні - 6,9 л/год. У комплекті Parsun F20A BMS йде зовнішній бак на 24 літри, що дозволяє проходити великі відстані без дозаправки.
Безпека. Передбачено кнопку аварійної зупинки: при падінні оператора за борт чека висмикується, і агрегат автоматично вимикається.
Доступна ціна. За свою вартість підвісний мотор пропонує максимум можливостей, вигідно відрізняючись від аналогів.
Конструкція та управління
Корпус бензинового човнового двигуна виготовлений із міцного металу, стійкого до дії води. Установка на транець здійснюється двома надійними струбцинами.
Пуск - ручний, стартер із зручною рукояткою дозволяє заводити його навіть у холодну погоду. Система запалювання CDI не потребує зовнішнього живлення та позбавлена рухомих елементів, що підвищує надійність.
Управління здійснюється за допомогою румпеля довжиною 40 см, який дозволяє не тільки керувати, а й регулювати оберти двигуна. Зручна шкала біля основи ручки допомагає стежити за споживанням палива. Також передбачено затискач для налаштування чутливості повороту.
Додаткові функції
Регульований три (4 положення). Дозволяє адаптувати роботу агрегату під умови руху та тип човна. Покращує вихід на глісер, маневреність та прохідність.
Режим мілководдя. Дозволяє підняти гвинт та зафіксувати його, щоб безпечно проходити ділянки з малою глибиною або проводити сушіння на стоянці.
Водяне охолодження. Робочу температуру підтримує термостат, а цинкове покриття внутрішніх каналів захищає від корозії.
Генератор із стабілізатором. Забезпечує підзарядку бортового акумулятора корисно для додаткового обладнання на човні.
Комплектація
У базовий набір входять:
- Бензиновий човновий двигун Parsun
- зовнішній паливний бак (24 л);
- паливний шланг із грушею;
- трос аварійного запуску;
- чека безпеки;
- масляний фільтр;
- ремкомплект;
- свічки запалювання;
- посібник з експлуатації;
- упаковка.