Опис Човновий двигун Tohatsu MFS30C EPS
Для кожного з нас водний відпочинок по-різному асоціюється, для когось це стандартні розваги в теплу пору року, для інших це активний відпочинок, захоплюючі пригоди, подорожі пов'язані з відпусткою або туристичною поїздкою.
Якщо Ви займаєтеся пошуком надійного, потужного моторного човна для риболовлі, активного відпочинку, подорожей, тоді раді Вам представити мотор для човна Tohatsu MFS30C EPS.
Човновий мотор Tohatsu MFS30C EPS - з електрозапуском та дистанційним керуванням обладнаний електронною системою запалювання, яка спільно з подвійною камерою згоряння дозволяє значно економити витрату палива без втрати потужності, особливо на низьких обертах.
Матеріал двигуна - алюмінієвий сплав - і складна багатошарова система фарбування захищають його від пошкодження та корозії. Цинкове покриття системи охолодження захищає від морської води внутрішні частини двигуна. Мотор оснащений зносостійкою водяною помпою з нержавіючої сталі. Антикавітаційна плита збільшеної площі перешкоджає кавітації та забезпечує високу ефективність роботи пропелера. На плиті встановлений плавець-компенсатор, що покращує керованість та дає додатковий захист від корозії.
Лодочний двигун Tohatsu MFS30C EPS обладнаний термостатом, який дозволяє утримувати температуру двигуна в безпечних рамках незалежно від навантажень і температури навколишнього середовища.
Електронне керування запаленням та упорскуванням палива. Цифрова система запалювання (CD) забезпечує швидке запуск двигуна. 16-бітний процесор (ECU) точно дозує подачу бензину. Нова безакумуляторна електронна система упорскування гарантує стабільну роботу двигуна при невисокій витраті палива. У стандартну комплектацію двигуна входить генератор з випрямлячем електричного струму.
Мотор важить 74 кг, рекомендується переносити та встановлювати його удвох або використовувати спеціальний візок. До стандартної комплектації входить зовнішній паливний бак великого об'єму (25 л).
Крім високої надійності та низької ваги, що стали вже візитною карткою двигунів Tohatsu, він вигідно відрізняється від інших сучасним дизайном та багатим стандартним оснащенням. Двигун відповідає найсуворішим вимогам стандартів EPA 2006 та C.A.R.B.
Вперше в промисловості на моторі 30 л. с. застосована система електронного упорскування, що не вимагає акумуляторної батареї. Система швидко реагує на збільшення газу і економить витрату палива, а також забезпечує плавну роботу мотора.
Переваги двигуна Tohatsu MFS30C EPS:
- Регулювання тертя кермового керування та триммер.
- Ручка дистанційного керування в комплекті.
- Бак 25 літрів зі шлангом, фітингами та системою подачі палива.
- Термостат у системі охолодження.
- водяна помпа із нержавіючої сталі.
- Алюмінієвий гвинт.
- Електронний упорскування палива.
- Контроль роботи двигуна здійснює 16-бітний процесор, який точно дозує подачу палива та момент запалення.
- Цифрова система запалювання для впевненого запуску.
- Потужний генератор та випрямляч.
- Енергії генератора, який заряджається під час пуску, вистачає роботу системи електронного упорскування.
- Попереднє встановлення режимів холостого ходу (850, 950, 1050 об/хв).
- Сумісність з TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) бортова система зв'язку Tohatsu.