Описание Човновий двигун Tohatsu MFS30C EPL
Човновий мотор Tohatsu MFS30C EPL - з електрозапуском та дистанційним керуванням обладнаний електронною системою запалювання, яка спільно з подвійною камерою згоряння дозволяє значно економити витрату палива без втрати потужності, особливо на низьких обертах.
Обновлені мотори Tohatsu MFS30 були випущені в 2015 році з новим дизайном кришки, що захищає від попадання води та зниженим рівнем вібрації. У двигунів Tohatsu MFS30 впроваджено цілу низку нових технологій та інновацій. Новий дизайн кришки моторів надав їм спортивного вигляду і збільшив додаткове охолодження за рахунок повітряного потоку.
Човновий двигун Tohatsu MFS30C EPS один з найпотужніших двигунів сімейства MFS. Дана модель двигуна незамінна в прогулянках на воді, риболовлі, полюванні як для любителів, так і для професіоналів. Чотирьохтактний тридцятисильний мотор надовго стане надійним супутником. Мотор обладнаний електронною системою запалювання, яка спільно з подвійною камерою згоряння дозволяє значно економити витрати палива без втрати потужності, особливо на низьких обертах.
Крім високої надійності та низької ваги, які вже стали візитною карткою двигунів Tohatsu, вони вигідно відрізняються від інших сучасним дизайном і багатим стандартним оснащенням. Двигуни відповідають найсуворішим вимогам стандартів EPA 2006 та C.A.R.B.
Tohatsu MFS30 зручні для вимог як комерційного використання, так і рибалок любителів, демонструючи відмінну прийомистість, швидкий розгін, високу продуктивність і надійність при жорстких умовах експлуатації на різних плавзасобах.
Переваги:
- електронне упорскування палива;
- цифрова система запалювання (CD) забезпечує простий запуск двигуна;
- генератор великої потужності та випрямляч для зарядки акумуляторної батареї;
- важіль перемикання реверсу знаходиться спереду, що полегшує керування;
- режим «дрібна вода», 6 положень кута нахилу двигуна;
- механізм приводу нахилу двигуна з газовим амортизатором;
- випуск відпрацьованих газів через маточину гвинта забезпечує тиху роботу;
- наявність термостата у системі охолодження стабілізує температурний режим;
- водяна помпа з нержавіючої сталі збільшує термін служби двигуна в цілому та підвищує надійність системи охолодження;
- цинкове покриття внутрішніх елементів захищає двигун від корозії;
- паливний бак 25 літрів зі шлангом, фітингами та системою подачі палива;
- новий редуктор з великим передатним числом (26:12/2.17) дозволяє використовувати гвинти з великим кроком;
- вбудована система промивання прісною водою;
- встановлена система регулювання холостого ходу в трьох діапазонах (850, 950, 1050 об/хв).