Описание Човновий двигун Tohatsu MFS30C S
Обновлені мотори Tohatsu MFS30 були випущені в 2015 році з новим дизайном кришки, що захищає від попадання води та зниженим рівнем вібрації. У двигунів Tohatsu MFS30 впроваджено цілу низку нових технологій та інновацій. Новий дизайн кришки моторів надав їм спортивного вигляду і збільшив додаткове охолодження за рахунок повітряного потоку.
Чотирьохтактний тридцятисильний двигун Tohatsu MFS30C S - надовго стане надійним супутником. Мотор обладнаний електронною системою запалювання, яка спільно з подвійною камерою згоряння дозволяє значно економити витрати палива без втрати потужності, особливо на низьких обертах.
Система контролю заборонених дій користувача та плавний старт забезпечать надійність, якщо двигун експлуатується новачком. Такі особливості як герметична система запалювання та електронний комутатор забезпечують швидкий надійний пуск, своєчасне точне запалювання та плавну роботу двигуна навіть за невеликих швидкостей.
Основні відмінні риси човнового мотора Tohatsu MFS30C S наступні:
- Багатоканальна система забору повітря - завдяки оригінальній системі забору повітря Tohatsu, що складається з каналів у вигляді трубочок, попадання води всередину кожуха мотора зведено до мінімуму.
- Налаштована система впуску - налаштована система забору повітря збільшує момент, що крутить, на малих і середніх оборотах, а також забезпечує низький рівень шуму.
- Контроль роботи двигуна - забезпечується 16-бітним процесором (ECU), який точно дозує подачу бензину та момент запалення.
- Безакумуляторна система впорскування - перша система електронного впорскування, що не вимагає наявності акумуляторної батареї, забезпечує невисоку витрату палива і стабільну роботу мотора.
Переваги двигуна Tohatsu MFS30C S:
- Енергії генератора, який заряджається під час пуску, вистачає роботу системи електронного упорскування.
- Регулювання тертя кермового керування та триммер.
- Функціональна ручка газу.
- Бак 25 літрів зі шлангом, фітингами та системою подачі палива.
- Термостат у системі охолодження.
- Водяна помпа із нержавіючої сталі.
- Алюмінієвий гвинт.
- Електронний упорскування палива.
- Контроль роботи двигуна здійснює 16-бітний процесор, який точно дозує подачу палива та момент запалення.
- Цифрова система запалювання для впевненого запуску.
- Потужний генератор та випрямляч.
- Попереднє встановлення режимів холостого ходу (850, 950, 1050 об/хв).
- Сумісність з TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) бортова система зв'язку Tohatsu.
Tohatsu MFS30 зручні для вимог як комерційного використання, так і рибалок любителів, демонструючи відмінну прийомистість, швидкий розгін, високу продуктивність і надійність при жорстких умовах експлуатації на різних плавзасобах. Чотирьохтактні Tohatsu цього класу відрізняє висока ефективність згоряння палива, низькі витрати та великий термін служби.